HAPPY TEACHERS DAY :)



assalamualaikum :)
1stly nak ucapakan selamat hari guru kepada semua makhluk ALLAH yang bergelar GURU :)
expecially cikgu cikgu saya yang berada di :

TADIKA E-DENA

SJK (C) BATU SEBELAS

SMK CHERAS PERDANA

SMK PERIMBUN


eherm eherm , testing testing one two three :D
even cikgu tak bace blog saya ,
tapi saya still nak ucapakn hari guru jugak :)
kesah ape aku HAHA

cikgu cikgu ,
saya nak mintakk maaf if saya dah banyak saked kan hati cikgu .
hee , sayaa tau confirm confirm adea cikgu yang saked aty dengan sayee .
cikgu dah banyak berjasa kepada saya dan kawan kawan saya :)
terima kasih sekali lagi :')
kepada cikgu tadika saya :)
saya tauu masa kecik kecik dulu saya degil :P
tapi cikgu laa yang paling saya ayangg tahuu ^___^
and now , bila jumpe cikguu , cikguu dah tak kenal saya -,- sampai hati -,-
and and , cikgu SJK (C) 谢谢老师 我爱你 !
tak lupe jugak cikgu sekolah menengah saya :)
SMK CHERAS PERDANA (!) aimissyouu laa :')
cikgu SMKCP ( pnMIMI , pn ZANARIAH & pnAZIMAH )
cikguu paling gile dalam sekolah too ;'D
sumpah sporting ;D
and last SMK PERIMBUN :)
no commen , sebab saya baruu di situu :)
tahun nih baruu jejak SMKP :)
tapi tapi , majority cikgu oke laa :)

GTG , nak buat folio SEJ :)

adiosss ;)

Thank you for making my day extra unordinary