* tekan tekan sini :]
yahh (!) BF sayaa sudah mengamuk -,-'
HAHA :DD
err , act citee diaa macam gynii
semalamm kenn kenn
aku lepakk dengan diaa
then , membe aku yugg maryaa niyy datangg lepakk sekali dengan kitorangg
thenn ,
aku sendiri tak tahuu masa bila marya boleh straight cakap depan biy aku yugg
" ASAL KAU PILIH BF MACAM NIYY "
so , ituu laa tercetus nyee kemarahan diaa -,-'
yahh , for sure laa aku pun marah kann ,
tapi tapi aku tak dengaa ,
so diam jehh :DD
HAHA
then , balekk balekk too
bukak laa FB diaa
tengok tengok diaa post macam niyy pasal marya (!)
alaa , yug kat atas niyy laa -,-'
so , sumpahh terkejut --'
aku dah suruh diaa jangan pk
tak sangka pulakk balekk too diaa pegi postt --'
hadoyyy hadoyyy :'O
then , senyap jehh
yahh , hari niyy macam gampangg sikedd ,
pagi pagi aku pegi sekolah
si marya nakk buat muka kat aku -,-'
seperti bodohh !
aku pulakk yug kene
act , aku tak decide yugg dia nak marah aku pasal apee yug wan post too
sebab aku ingtt diaa tak spotcheck FB wan ,
HAIHH (!)
and last aku dah tahuu dia nak buat muka dengan aku pasal wan semalam -,-'
BODOHH !
aku tak de kene mengene laa GAMPANGG !
kalau yee pun kauu bengang pasal wan maki kauu dalam FB diaa
tak payah laa sampai babit kan aku -,-'
huhh -,-'

Thank you for making my day extra unordinary