penatt --'
huhh --' seriously hari niyy hari paling @!#$%*
macam macam bende jadikk tadi ,


kes pertama :


wong kah hao , terseliuh sampai pucat gile muka diaa :0
time too aku dah cuak gilee dahh o_0
err , aku terdiamm and just tengok budak budak stJohn kelass aku yang buat semuaa tuhh x_X . seriously ,memangg muka aku cuak gilee , membe membe aku dah pelik dengan aku , HAHA , sial --' macam tak penahh tengok aku cuakk pulakk o_0


kes kedua :


aku and nazif a.k.a ketua kelass cibett HAHA :DD


dia niyy lagi lhaa siall --' aku dah laa bawak phone hari niyy mula mula kau main je phone aku kann lepas tu kau bawak lari --' GAMPANGG kauu (!) satu kelas aku kejaa kau (!) PADAN MUKAA :DD MUAAHAAHAA --' then , time too semuaa budak laki kena tolong cikgu dengan phone aku kau bawak sekali , bila balekk kelas kau cakap yang cikgu DISIPLIN nakk jumpa aku --' aku dah cuakk dah time too :O aku ajakk Qila teman aku , habis semua aku bukak sebelom gerak pegi bilik DISIPLIN contact lens aku bukak , gelang aku bukak HAHA :DD tauu kauu cuakk :P then , aku kelua kan sim card aku HAHA :P ye lhaa kau nak rampas phone kau rampas laa , sim aku ambik :P dah kelua dari kelas , aku tanyaa nazif nak jumpa cikgu apea niyy ? then dia baruu kate dia main main jeaa --' BABIPUKIMAKLANCAUANAKHARAMBUTOAPAKHJANGLHAA --' SIAL KAUU (!) HAHA :DD bodoh kau menipu akuu --'


kes ketiga :

Marya ,

dia niyy kan lagi laa kesiann , HAHA :DD mase too time maths , semuaa orangg memangg tengah concentrate dekat cikgu RAHIMAH too , yang si marya niyy pulakk tah habih habih duk berbahas dengan ZIXIONG --' memekak jeaa --' and time too cikgu suro buat latihan aww tibe tibe kelas to memekak seketika , al-maklumlah , cikgu dah tak mengajar kat depan :P time semuaa duk memekak , tibe tibe Marya tergolek ++ terlentang depan kitorangg ;DD disebabkan ZI Xiong tarik kerusi yang marya nak duduk too , satu kelas terdiamm and pandang marya :DD sumpah aku cakap kesian aku tengokk , tapi ann , nak gelak pun ade aww HAHA :DD dia bangun mate dah merahh ann confimr confrim lhaa menangiss duhh ,, dah laa terlentangg , lepas tu kepala terhantuk dekat meja pulakk tu , PERGHH (!) double sakedd duhh o_0

p/s : MARYA , kalau aku jadik kau kann , aku pura pura pengsan dohh :D HAHA :DD


kes keempat :

Qila .


HAHA , niyy semua si bongok firdauss ,
act , macam niyy , budak kelas aku kene tolong cikgu angkt tilam lompat jauh , then , si Qila niyy duduk depan tilam too mentibe datang si Firdauss niyy pegi tolak Qila , mane tak tertongeng atas tilan too HAHA bodoh sial firdauss :DD


kes kelima :

aku lagii --'

sumpahh geramm (!) tak pasal pasal hari niyy kene balekk naik bus --' ayah aku tak boleh ambik , so , wan hanta aku pegi bustop :D HAHA :) thankyouu biee <3 HEE ^^ then dah sampai bustop , aku sorangg jea kat situ err , takud too memang takudd , dah laa 1st time naik bus kat situu --' tapi watlekk jeaa sudaa :P konon nyee tak cuakk , padahal dah macam macam aku merepek dalam kepale hotak aku niyy--' then , time tunggu bus too , ade satu moto niyy , WJD blaa blaa blaa aku tak ingt --' mentibe datang parking depan aku :O seriously aku cuak , tapi chill jea , pura pura tak takud 0_o , then dia tanya aku wehh x_X aku dah gabra dohh , :OOO dahh laa ENDON --' aku buat dont know jeaa LAA LAA LAA ~ HAHA :D then ngam ngam bus datangg setelah 1 jam stengah aku tunggu --' and aku terselamat dari mat endon bodoh tuu :DD HAHA :DD

Thank you for making my day extra unordinary